خرید نرم افزار حسابداری سپیدار تحت وب

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار تحت وب

نرم افزار سپیدار تحت وب

با استفاده از راه کار TSplus شما به راحتی می توانید نرم افزار سپیدار را به همان صورت که در ویندوز اجرای میکنید در بستر وب و اینترنت هم اجرا کنید. و تمامی گزارشات و وارد کردن اطلاعات حسابداری خود را با نرم افزار سپیدار را، تحت وب و از راه دور انجام دهید. نرم افزار TSplus دارای اپلیکیشن موبایل هم بوده و می توانید به راحتی نرم افزار سپیدار سیستم رادر موبال و تبلت اجرا کنید.

مشاوره جهت خرید
hero-img
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

قابلیت اتصال چندگانه

نرم افزار TSplus این امکان را می دهد که هم از طریق ویندوز و هم طریق وب به صورت همزمان به نرم افزارهای سپیدار سیستم از راه دور وصل شوید.

عدم نیاز نصب برنامه اضافی

برای اجرا نرم افزار سپیدار سیتم بر روی وب نیازی به نصب هیچ گونه برنامه اضافی سمت کاربر نمی باشد

اجرا بر روی هر سیستم عاملی

با استفاده ار این راه کار نرم افزار سپیدار سیستم بر روی هر سیتم عاملی قابل اجرا می باشد (ویندوز، لینوکس،مک، آی او اس، اندروید)

کاهش هزینه های

با استفاده از TSplus نیازی به خرید نرم افزار سپیدار سیستم برای هر شعبه نمی باشد و تنها کافی هست نرم افزار سپیدار سرور به روز رسانی شود

امکان دورکاری

با استفاده از راه کار TSplus، می توانید کارمندان خود را دورکار کنید و نرم افزار حسابداری سپیدار سیستم را از راه دور اجرا کنند.

لایسنس اورجینال

ما نرم افزار TSplus را با لایسنس اورجنیال به شما ارائه میدهیم و کد فعال سازی از ایملی شرکت اصلی برای شما ارسال می شود.

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار تحت وب

لطفا اگر قصد تحت وب سازی نرم افزار سپیدار سیستم خود را دارید، از نرم افزارهای اورجینال استفاده کنید، تمامی راه کارهای ارائه شده در ایران برای تحت وب سازی نرم افزار سپیدار سیستم با استفاده از نرم افزار TSplus بوده، و متاسفانه برخی از همکاران از عدم آگاهی مشتریان عزیز استفاده کرده و نرم افزار TSplus را با لایسنس کرک و قیمت های بالا به فروش می رسانند و یا برخی از همکاران با تغییر نام نرم افزار TSplus به نام های دیگر مانند (وبکام) اقدام به فروش کرک نرم افزار می کنند. 
از شما مشتریان عزیز خواشمندیم حتما نسبت به اورجینال بودن لایسنس خود اطمینان حاصل فرمایید و حتما نحوه تحت وب سازی نرم افزار سپیدار سیستم را از شرکتی که این کار را برای شما انجام می دهد جویا شوید و با علم و آگاهی از آن نرم افزار استفاده نمایید، چرا که نرم افزارهای کرک ریسک ویروسی شدن و آلوده شدن سرور شما به باج افزارها را بالا می برد. و بعضا دیده شده نرم افزار کرک را با قیمیت چندی برابر از قیمت اصلی به فروش می رسانند.

عکس زیر نمونه لاگین نرم افزار وبکام که همان نرم افزار TSplus میباشد.

خرید نرم افزار حسابداری سپیدار تحت وب